Ahad, Februari 26, 2012

catatan malu-malu

Assalamualaikum. kenapa catatan ini diberi tajuk catatan malu-malu? hehehe... kerana saya berasa malu untuk mencatat lagi. malu kerana sudah lama tidak mencatat. tiba-tiba malam ni nak buat catatan pulak. sebenarnya, saya terlupa kata laluan untuk memasuki papan pemuka "DeskBoard" pada blog ini. itulah sebabnya agak lama tidak mencoretkan catatan baru. entah bagaimana, sekonyong-konyong, saya terjumpa semula kata laluan blog ini di dalam telefon bimbit lama saya. alhamdulillah, jadi, saya cuba buka blog ini, dapat pula akses ke dalamnya. jadi saya tulislah sedikit catatan untuk memberi penjelasan mengapa saya sudah lama tidak menulis. harapan saya, kepada yang bertanya akan persoalan tersebut, moga-moga terjawablah sudah persoalan itu. hehehe. tulisan macam budak-budak pula ya? berbelit-belit bunyinya. macam baru belajar menulis. almaklumlah, saya tidak hadir kursus menulis, jadi ayat pun tunggang-terbalik. lagipun, dah lama tidak menulis... hmmm... alasan, alasan. macam-macam alasan si Suhaimi ni. hehehe. apa-apa pun, doakan saya kembali aktif menulis di dalam blog ini ya? salam kemaafan kepada semua. cau cin cau....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen sikit...