Isnin, Jun 17, 2013

cuba terbitkan catatan

assalamualaikum. tak reti dah menulis di halaman blog ni. tiap kali buka dashboard ni, ada je yang berubah. tak faham betul. hahaha. ni cuba-cuba je ni kalau-kalau tulisan ni berjaya diterbitkan kan... kalau percubaan ini berjaya, insya allah ia akan memberikan semangat kepada saya untuk terus menulis. kalau tidak, hmmm... entahlah. ada juga yang bertanya, kenapa saya tak update blog. saya nak update sebenarnya (helah bela diri) tapi, tiap kali saya tulis je apa-apa di blog ni, saya tak berjaya untuk terbitkan. sebab tu la, akhir sekali, dibiarkan begitu je blog ni tak ter-update. kita tengok kali ni ya.. berjaya ke tidak... hehehe. babai...

1 ulasan:

  1. untuk kemaskini blog boleh gunakan microsoft word atau offline (desktop) blogging seperti windows live writer...

    BalasPadam

komen sikit...