Rabu, Mei 23, 2012

termenung seketika

catatan tanpa edit.

hehehe. termenung kejap. memikirkan apa yang telah berlaku sepanjang tahun 2006 hingga sekarang. rupa-rupanya, telah banyak pengalaman pahit manis, suka duka, perit-jerih, dan lain-lain perkataan pro-kontra lagi aku lalui. bujang... waktu ini waktu bujang. waktu tiada siapa yang mendampingiku secara kekal (sudut duniawi) melainkan dampingan-dampingan kecil yang kekadang singgah, datang dan pergi mengikut peredaran masa melalui jalan yang dibentangkan oleh Ilahi. kehidupan bujangku sudah hampir berakhir. tidak sampai 10 hari lagi, Insya Allah aku akan diberi pula suatu kehidupan baharu, kehidupan yang lain daripada kehidupan aku sebelum ini di atas dunia yang fana ini, kehidupan berkeseorangan di waktu malam sunyi, kehidupan yang penuh liku dan madu. tapi kehidupan selepas ini adalah sebuah kehidupan yang lagi mencabar dan lagi manis madunya. madu? oppsss. (orang perempuan tak suka perkataan madu ni). jadi, aku mohon kepada rakan sahabat, agar doakanlah aku kepada Allah agar aku dapat menempuhi kehidupan bersama pasangan yang difitrahkan oleh Allah untuk setiap manusia ini penuh dengan kebahagiaan dan kerahmatan serta keredhaan daripada Ilahi. Redha ibu bapaku amat kutagih untuk sepanjang masa dari dunia hingga akhirat yang paling penting bagi mencapai keredhaan Allah. aku mohon kekawan agar mendoakan aku akan keharmonian dalam rumah tangga dan kesejahteraan dalam perhubungan yang suci yang telah dan akan dikurniakan oleh ilahi. dah, dah, cukup termenung.. gi  jaga periksa tu. termenung pulak dia... hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen sikit...