Khamis, Februari 04, 2010

kenapa sedih?

assalamualaikum. hmmm..... Dua tiga hari ni aku rassa sedih la. perasaan tu kini bersarang di lubuk hatiku ini. Pada pandangan luar, aku memang dilihat seorang yang ceria, gembira dan riang. Tapi pada hakikatnya sedih ini amat tidak tertanggung lagi di balik hati yang kecil ini.
Kenapa ya?

Entah la. Aku sendiri pun tak tahu kenapa, tapi terasalah akan kesedihan di hati ini. Mungkin Allah sengaja nak ujii akan kesabaran hati ini agaknya. selalu Dia berikan kegembiraan dalam hidupku. Agaknya, kata Allah, "apa ssalahnya sekali sekala bagi Hati Kristal ni sedih. biar dia ingat sikit pada Aku."
kalau begitulah hakikatnya, biarlah. Aku Redha.
Moga-moga selepas ini Allah mengembalikan ketenangan, kecerian, kegembiraan dan kerianganku seperti dahulu. Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen sikit...