Isnin, Februari 01, 2010

aku kembali

assalamualaikum. lamanya tak update blog ni. apa punya tuan blog dah. buat blog tak reti-reti nak update blog. apa-apa pun saya nak minta maaf la kepada semua pembaca blog ni sebab dah lama tak update blog. ada kekangan-kekangan tertentu yang menyebabkan berlakunya perkara sedemikian.

tapi insya allah, saya akan kembali menerbitkan catatan-catatan saya sama ada yang dinukil sendiri mahupun menampal mana-mana artikel yang menarik yang difikirkan ilmiah untuk dikongsi.

Anyway, terima kasih kerana masih menyokong blog ini dengan terus melawatinya dari semasa ke semasa. andainya ada cerita-cerita menarik sudah pasti saya akan kongsikan ia bersama-sama anda. ada masa, sudi-sudikanlah utarakan pendapat, komen, dan apa saja yang menmarik di "kotak menjerit" di blog ni ya? hehehe, terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen sikit...