Jumaat, Oktober 02, 2009

esok cuti!

assalamualaikum. happynya aku, esok cuti. dapat relax. tu yang sepatutnya la. sebab esok hari Sabtu. tapi cuti minggu ni, bukan kata nak relax, nak bernafas pun tak sempat kot. hehe. mana taknya, malam ni, aku nak balik kelantan semula dengan keta api. nak kena ambik mak dan abah, dia orang kena datang KL. kenapa? actually, hari Isnin ni mak saudara aku kena buat pembedahan jantung kat IJN. seawal hari Ahad lagi dia (mak saudara aku) kena masuk wad kat IJN tu. entah la... katanya ni pembedahan yang pertama akan dilakukan oleh doktor Malaysia kepadanya. pembedahan tu pelik sikit la. kena masukkan payung ke dalam jantung? macam tu la. tak tahu aku. kalau berjaya, pembedahan ni adalah pembedahan pertama yang berjaya di Malaysia ni. tapi menurut mak saudara aku lagi, berjaya ke, tak berjaya ke, penyakit jantungnya tak dapat dipulihkan seperti biasa, cuma hanya tahan sakit je la. risau aku dengar. tapi nak buat macam mana, dia sendiri yang nak buat pembedahan tu. orang-orang di sekeliling dia, terimalah keadaan tu seadanya. oh ya, dah melalut dah aku. sampai-sampai je kelantan pagi esok, aku relax jap pastu petang nak kena naik keta api lagi, nak balik semula KL. sebab hari Ahad dah kena ada di KL, kat IJN. penat oooo..... lepas tu, petang Ahad tu kena balik semula ke Seremban, Isnin dah kena ngajar. tapi, demi mak saudara aku dan demi mak dan abah aku, aku gagahkan juga diri ni buat semua tu. doa-doakanlah ya kawan-kawan semua, moga-moga mak saudara aku dapat jalani pembedahannya dengan berjaya, insya allah. amin

3 ulasan:

  1. chayok..chayok..teruskan mi.ape nnti bagitau aku plak

    BalasPadam
  2. mung superman la mi, superkuncitman

    BalasPadam
  3. goom goom goom goom... lenguh aku way.....
    hahahah tahniah mi!!!

    BalasPadam

komen sikit...