Ahad, Oktober 04, 2009

macam cokfat

assalamualaikum. hehehe, macam cokfat. sekejap kat Seremban, sekejap kat Kelantan, ni (masa sedang ditulis catatan) baru je sampai Seremban. lepas ambik mak dan abah dari Kelantan semalam. pada awalnya, cadang-cadang nak turun keretapi ni kat KL Central terus tapi memandangkan keretapi ni sampai awal di Seremban, aku membuat keputusan untuk turun Seremban dulu sebab nak mandi, solat subuh dan sarapan. dalam pukul 10.00 baru pergi ke IJN dengan komuter dan teksi. rasanya, semenanjung Malaysia ni kecil je. boleh berada di Kelantan dan Seremban hanya dalam masa sehari semalam. mungkin ditambah dengan teknologi pengangkutan awam di Malaysia yang sudah meningkat dan tersusun menambahcepatkan lagi perjalanan aku agaknya. tambahan pula, balik ke Kelantan dan datang ke Seremban ni aku ambil tiket tempat tidur, jadi taklah terasa penat sangat kot. tapi, tak-tak penat pun, rasa nak melayang juga badan ni. sekejap lagi aku akan pergi ke IJN. mak saudaraku akan dimasukkan ke dalam wad biasa selepas pendaftaran pukul 1:00 petang dan sekiranya perancangan dapat dijalankan dengan lancar, insya allah pembedahan seperti yang dinyatakan dalam catatan sebelum ni akan dilakukan pada Hari Isnin atau Selasa. aku mohon sekali lagi jasa baik rakan-rakan pembaca blog ni dapat mendoakan keselamatan dan kesejahteraan mak saudara aku yang ku panggil maksu tu ya? moga-moga beliau selamat menjalani pembedahan tersebut dengan jayanya, insya allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen sikit...